דודי אמסלם פוצץ דיון לאחר מספר דקות כי המפכ"ל שהוזמן לא הגיע

איתי גדסי No Comments on דודי אמסלם פוצץ דיון לאחר מספר דקות כי המפכ"ל שהוזמן לא הגיע

"לפני חצי שנה המשטרה טענה שאין לה תקציב לדאוג לביטחון בדרום ואז שכרה יועץ תקשורת ב-800,000 ש"ח" • במשטרה אולי חושבים שבמקום לטפל בפשיעה יותר זול לשכנע את הציבור שאין פשיעה

ח"כ דודי אמסלם צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

יו"ר ועדת הפנים ח"כ דודי אמסלם פוצץ דיון בנושא "מינוי יועץ תקשורת אסטרטגי למפכ"ל המשטרה" דקות ספורות לאחר שהחל משום שהמשטרה הודיעה שהמפכ"ל ודוברת המשטרה שהוזמנו לא יגיעו, ובמקומם שלחה את המשנה ליועץ המשפטי של המשטרה.

 אמסלם אמר כי "לפני חצי שנה קיימנו דיון על הביטחון ביישובי הדרום, לאחר ש-60% מהבתים שם נפרצו, והפריצות ממשיכות על בסיס יומיומי. המשטרה טענה שאין לה תקציבים ואני לחצתי על האוצר להעביר 10 מיליון לביטחון בדרום. להפתעתי אני שומע שיש למפכ"ל יועץ אסטרטגי שעלותו 800,000 ש"ח בשנה. צה"ל והמוסד יכולים להסתדר בלי יועץ תקשורת אסטרטגי, אבל במשטרה אולי חושבים שבמקום לטפל בפשיעה יותר זול לשכנע את הציבור שאין פשיעה".

"תפקידי, ועל זה משלמים לי משכורת, לבקר את המשטרה. כשאני קם בבוקר, זה מה שאני צריך לעשות. ומתברר שיש יועץ שמבוקר עד ליל מכפיש פוליטיקאים. זו האסטרטגיה – מי שמבקר מתוקף תפקידו, צריך להכפיש אותו. תפקיד המשטרה לא לייצר דוברות אלא ביטחון לתושבים. הזמנתי לדיון גם את הממונה על התקציבים לברר באיזו סמכות נשכרו שירותי היועץ? מי נותן אישורים לזה?"

"בושה שהמשטרה שלחה לכאן נציגים לא רלבנטיים. זה בניגוד לתקנון הכנסת. לא אקדם בוועדה נושאים משטרתיים עד שהמפכ"ל יגיע לדיון נוסף שאזמן בנושא. הכנסת אינה מוסד שולי. תפקיד הוועדה וחובתה לבקר את המשטרה. אם היא לא עושה זאת, היא מועלת בתפקידה. בכוונתי לקדם חקיקה לפיה פקיד בכיר שיזומן לדיון בכנסת ולא יגיע, יעבור בכך עבירה משמעתית".



0 תגובות